Blog Pilihan - Penyejuk Jiwa

Friday, September 9, 2011

Blog : Medan berkongsi yang semakin popular. Justeru, kita gunakan ia ke arah kebaikan.

Blog Pilihan – Penyejuk Jiwa

Url : http://tinninun-alislam.blogspot.com
Pemilik : Afra aka Afdholul Rahman Che Ani
Fokus : Tarbiyah, Motivasi, Semangat dan Perkongsian kehidupan

Penyejuk Jiwa

Alhamdulillah, sudah lama tidak berkongsi blog-blog yang menjadi pilihan dan kunjungan saya. Baik pada kesempatan ini saya ingin berkongsi sebuah blog yang pada saya wajar untuk menjadi singgahan para pembaca sekalian.

Blognya ialah Penyejuk Jiwa. Biasakah anda menjenguknya? Saya ingin menyarankan untuk kalian menziarahi blog ini.

Siapa penulis blog ini?

Secara ringkas, blog ini punyai slogannya ialah Tarbiyan untuk perubahan. Pemiliknya ialah saudara Afdholul Rahman Che Ani, sahabat saya yang bakal melanjutkan pengajiannya di Jordan. Boleh bertaaruf dengannya di sini.

Beliau, adalah salah seorang penulis Langit Ilahi yang akan bergandingan dengan saya dalam ruangan Himmah. Alhamdulillah, semoga bakatnya ini akan terus berkembang dan berkembang.

Kekuatan Blog ini

Ada keunikan dan kelebihan blognya. Iaitu gaya penulisan yang tersendiri. Beliau berbakat dalam dunia penulisan dan sangat-sangat berpotensi untuk menjadi penulis Islamik yang punyai mesej yang tinggi dan berkualiti. InsyaAllah.

Memanfaatkan penulisannya

Ajakan dan seruan saya ialah sama-sama kita manfaatkan apa yang beliau kongsikan. Mungkin kehadapan ini, penulisan beliau akan lebih mantap, berkesan dan punyai niche yang tersendiri hasil garapan ilmu yang akan dituntutnya.

2 comments:

NooR AzLen BinTi HaRoN September 9, 2011 at 3:24 AM  

assalammualaikum..

ana prnh ke blog akhi Afdholul stlh mbaca post akhi ttg Langit Ilahi.com sblm ini

Alhamdulillah..blog yg mbri byk manfaatnya.

ana sudah rindu dgn nukilan ukhti Maryam..
:-)smpaikan salam ana pada ukhti Maryam ya dgn lafaz "assalammualaikum"..blog ukhti Maryam pun best juga.

BroHamzah September 9, 2011 at 3:59 AM  

Noor Azlen

Walaikumusalam, syukran
Ukhti Maryam, akan kembali menulis.InsyaAllah

BroHamzah

Post a Comment

Followers

  © Blogger template The Beach by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP