Blog Pilihan - Lautan Rabbani

Saturday, November 6, 2010


Perkongsian di alam maya untuk manfaat kita semua


Blog Pilihan – Lautan Rabbani

Url : http://lautanrabbani.blogspot.com
Pemilik/ Penulis : Muhammad Qawiem
Fokus : Perkongsian Pengalaman hidup, tazkirah jiwa dan tarbiyah imaniyah


Siapa Muhammad Qawiem?


Beliau ialah sahabat karib saya. Walapun lebih muda daripada saya, Qawiem sangat mesra, dan rapat dengan saya. Saya mengenalinya lebih 6 tahun yang lalu. Ramai yang kata, wajahnya mirip wajah saya. Macam adik kandungan saya.

Perkongsian Pengalaman

Blog beliau masih lagi baru, dan untuk makluman Allah SWT telah memberikan satu ujian kepadanya apabila ditimpa musibah sehari sebelum ummat Islam menyambut Aidil Fitri tahun ini. Beliau telah mengalami kemalangan jalan raya dan dengan izinNya, beliau mengalami kecederaan di bahagian kaki. Kini, beliau masih dalam proses rawatan dan penyembuhan.

Kewujudan blog ini saya kira sebagai medium untuk beliau berkongsi pengalamannya, dan mengisi masa semasa tempoh beliau bercuti sakit. Sama-sama kita doakan untuk kesejahteraan, kesembuhan dan kesihatannya semakin pulih seperti sedia kala.

InsyaAllah


Mari kita manfaatkan

Saya sangat-sangat syorkan kepada anda untuk melayari dan membaca serta mengambil manfaat daripada Blog Lautan Rabbani ini. Sekian.


2 comments:

Qawiem Khairi November 6, 2010 at 8:40 AM  

Abang Ali..

Jazakallah.

Moga Allah merahmati.

Amin.

BroHamzah November 6, 2010 at 9:01 AM  

(1) MQ

Sama-sama, semoga Allah terus sayang kepada anta

~ BroHamzah

Post a Comment

Followers

  © Blogger template The Beach by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP