Santai - Afifah Solehah dan Abinya

Sunday, February 28, 2010

Afifah dan Abinya
Gambar yang saya tunjukan sebelum ini adalah gambar anak kepada sahabat saya Zulkifli Willi. Namanya sedap sekali secomel orangnya, Afifah Solehah. Bila lihat wajahnya, tenang sahaja hati. Afifah ini periang dan suka senyum kepada sesiapa sahaja. Kami panggil dia, " Baby Mesra Alam." Tidak kira dengan sesiapa pun, dia suka sangat senyum dan jarang menangis.
Semoga Afifah menjadi anak yang solehah yang akan menyejukan hati Abi dan Umminya. Zul, didik lah anak anta ini dengan sebaik-baik didikan ( Tarbiyah Islamiyah).

7 comments:

BroHamzah February 28, 2010 at 8:50 PM  

Salam, saya kongsikan post ini sebagai penghargaan untuk sahabat saya Zul Willi. Baru-baru ini bila terjumpa baby Afifah ini, hati saya tenang dan rasa gembira sahaja.Senyuman itu sangat manis. Saya rasa anak zul ini ada keistimewaannya yang tersendiri.

Mohamad Fakhruddin Abdul Ghani February 28, 2010 at 9:15 PM  

hu3..comel btol..

macam abi die juga..he3

BroHamzah February 28, 2010 at 11:16 PM  

Ya betul2.. Zul pun dapat kredit juga.Alhamdulillah.

15zikr crew February 28, 2010 at 11:35 PM  

comel sgt!..tenang tengok...muka mcm umi dia...hrp2 nnt boleh la jumpa afifah..

Sarah ZainalPuteh March 1, 2010 at 12:04 AM  

hmm.rupanya inilah dia afifah solehah yang abang zul kata masa di KJD. moga afifah membesar sebagai muslimah. boleh nanti dia jumpa dengan afeefah saalihah!

BroHamzah March 1, 2010 at 3:16 AM  

Alhamdulillah, semoga menjadi solehah dan mujahidah mukminah.Ameen

norashikin rahmat March 1, 2010 at 6:58 PM  

memang tenang melihat wajah bayi. :)

Post a Comment

Followers

  © Blogger template The Beach by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP