Pohon Kemaafan

Thursday, December 24, 2009

Kursus Intensif Bahasa Arab dan Pemantapan Ibadah (KIBAR 2009)
Lepasan UPSR
Bismillahirahmanirahim




Alhamdulillah, segala puji kepada Allah SWT yang memberi kesempatan kepada saya untuk mencoret sesuatu setelah genap sebulan menyepi daripada blog BroHamzah ini. Segan sebenarnya saya ingin katakan saya SIBUK. Kerana di sana terdapat ramai lagi individu-individu yang benar-benar sibuk tetapi mampu melakukan banyak perkerjaan dalam satu masa.


Saya gagal sebenarnya dalam mengurus waktu yang dianugerahkan oleh Allah SWT kepada saya. Banyak masa yang terbuang dan seharusnya saya perlu SEDAR akan hakikat ini. Kemahiran mengurus masa dan merancang sesuatu pekerjaan seharusnya saya jadikan agenda penting di dalam hidup.

Sepanjang Bulan Disember, saya telah diamanahkan untuk mengendalikan satu kursus yang sangat bermakna buat saya. Kursus Intensif Bahasa Arab dan Pemantapan Ibadah. Uniknya kursus ini memakan masa yang agak lama iaitu 15 hari. Bermula 1 Disember sehingga 15 Disember 2009. Saya akan kongsikan beberapa pengalaman baru tentang kursus ini.InsyaAllah.

2010, bakal kita temui tidak lama lagi. Cuma ingin saya nyatakan di sini. 2010 akan membawa banyak perubahan kepada saya. Perubahan dalam fasa-fasa kehidupan saya. Perubahan kepada pengalaman dan perkongsian hidup saya. Kini, saya sedang review balik mission statement 2009 saya dan dalam proses membina mission statement 2010. Banyak perkara-perkara baru dan menarik yang saya nyatakan dalam MS kali ini. Saya benar-benar teruja!


Sekadar itu sahaja coretan kali ini. Saya memohon maaf kepada mereka-mereka yang sentiasa menantikan pengisian daripada blog ini. InsyaAllah bermula tahun 2010, lebih banyak perkongsian akan saya laksanakan. Doakan.

0 comments:

Post a Comment

Followers

  © Blogger template The Beach by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP