Nantikan Kemunculannya : REAKSI 2011

Thursday, May 5, 2011

REAKSI 2011

" Ukhuwah Terjalin, Sahsiah Terpimpin"

Maklumat lanjut sila layari : REAKSI 2011

  • Antara aspek tarbiyah yang harus dilihat, diperhatikan dan ditekankan secara seimbang adalah tarbiyah jasadiyah (fizikal).
  • Program-program berbentuk rekreasi sangat-sangat penting bagi mewujudkan ketahanan fizikal, keseimbangan dalam pembangunan keinsanan dan membentuk keperibadian yang tahan diuji.
  • REAKSI 2011 - Sebuah program khusus untuk mahasiswa (lelaki sahaja) yang dirangka dengan objektif yang khusus dan terancang. Saranan dan galakan bagi mahasiswa yang sedang bercuti dan akan bercuti - pelaburan anda untuk menyertai REAKSI 2011 adalah satu pelaburan yang tidak merugikan.
  • Saya terkenangkan pengalaman program REAKSI yang lepas. Dipenuhi dengan warna-warna ukhuwah, kerjasama, toleransi, setiakawan, persaudaraan, kesungguhan, kesabaran dan jaringan kekuatan ummah. Semoga REAKSI 2011 akan menambahkan lagi mata-mata rantai kenangan tersebut di dalam sebuah perjalanan yang masih panjang.InsyaAllah.
  • Tahniah buat jawatankuasa pelaksana REAKSI 2011 - kesungguhan, komitmen, kesabaran dan hubungan kerjasama anda : adalah titik permulaan kejayaan REAKSI pada kali ini. Mudahan Allah SWT memberikan ganjaran buat kalian. InsyaAllah.
BroHamzah
Kota Bharu I Kelantan
5 Mei 2011
5.30 Petang

4 comments:

cikNafiesaMansor May 5, 2011 at 7:06 AM  

program utk muslimat shj mmg xde ye?

BroHamzah May 5, 2011 at 7:49 AM  

cikNafie

Ada - versi muslimah, perempuan dan srikandi.
BroHamzah

cikNafiesaMansor May 8, 2011 at 5:59 PM  

kalau pemuda yg da bkerja n xde kna mngena ngan REAKSI bleh join x?

Post a Comment

Followers

  © Blogger template The Beach by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP