Santai - Lukisan Istimewa

Thursday, February 18, 2010

Lukisan Istimewa Buat Saya

Sekadar coretan ringkas tentang Kem JATIDIRI.Sebenarnya gambar saya dalam KEM JATIDIRI sangat sedikit dan boleh dikira dengan jari berapa bilanganny. Saya tidak memiliki kamera untuk merakam gambar-gambar saya dan secara peribadi, saya bukannya jenis orang yang suka bergambar. Bagi saya, cukup sekeping gambar sahaja untuk satu aktiviti atau program. Tetapi gambar itu mestilah yang terbaik.

Saya cuma ingin kongsikan satu lukisan yang dilukis oleh seorang peserta KEM JATIDIRI. Alhamdulillah, dia sangat berbakat dan seni lukisannya halus serta menarik. Saya sempat meminta adik peserta ini melukiskan wajah saya. Dan inilah hasilnya. Serupa tak macam muka saya? Apa pandangan anda?

Terima kasih kepada Abdul Rafi' Fikri Bin Abdul Rashid atas lukisan di atas. Harapan abang, agar anta gunakan bakat anta itu untuk dimanfaatkan oleh Islam. Jangan sia-siakan bakat anta itu.

Satu lagi, ada satu lukisan Komik yang dihasilkan oleh salah seorang peserta Kem JATIDIRI. Sangat cantik dan lukisannya sangat mengagumkan! Saya cuba kongsikan disini tetapi, masalahnya perlu di"scan" terlebih dahulu. Jika diizinkan Allah SWT, saya akan cuba kongsikan lukisan komik tersebut.

0 comments:

Post a Comment

Followers

  © Blogger template The Beach by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP