Blog Pilihan - Zahir Zainudin

Saturday, October 8, 2011


Inginkan kelainan daripada biasa, jemput singgah ke Blog Kupasan Isu-isu sosial semasa : Zahir Zainudin.


Alhamdulillah, berkesempatan untuk mencatat di pondok teduhan ini.Semoga ada manfaatnya. Minggu ini, blog pilihan yang ingin dikongsikan ialah blog yang berkisar tentang kupas isu-isu sosial semasa yang berlaku di Malaysia dan juga di dunia. InsyaAllah.

Url : http://zahirzainudin.blogspot.com
Pemilik : Zahir Zainudin
Fokus : Kupasan isu-isu sosial semasa di Malaysia.

Blog ini :

Laman ini membincangkan secara keseluruhan isu sosial semasa di Malaysia yang merangkumi individu, keluarga, masyarakat dan negara. Kesejahteraan masyarakat akan terganggu jika masalah sosial ini berpanjangan. Cabaran isu sosial wajar ditangani sebagai agenda sosial negara untuk memelihara kesejahteraan dan masa depan generasi yang akan datang.

Siapa Zahir Zainudin?

Beliau merupakan seorang penyelidik dan juga merupakan seorang pensyarah di sebuah Institusi pendidikan tinggi awam di Melaka. Universiti Teknikal Melaka (UTeM). Saya mengenalinya secara akrab dan rapat, apabila menghadiri suatu kursus penulisan semasa di IPT dahulu. Alhamdulillah, beliau adalah salah seorang yang banyak berkongsi tip-tip untuk menulis dan mengembangkan idea penulisan.


Saranan saya

Saban hari, blog beliau menjadi singgahan saya untuk melihat kupasan dan pandangan peribadi beliau berkaitan isu-isu semasa dan terkini yang berlaku di sekeliling kita. Saya sukakan cara penulisan beliau yang berinformatik, berfakta, bermaklumat dan mudah difahami mesejnya. Justeru, jika hajatkan bahan-bahan bacaan yang sebegini – blog beliaulah yang saya sarankan.InsyaAllah.

0 comments:

Post a Comment

Followers

  © Blogger template The Beach by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP