Layari Langit Ilahi.Com Setiap Hari

Wednesday, November 30, 2011

Iklan, hebahan dan sebaran : -
Langit Ilahi.Com : Mari Menjadi Hamba!

Bismillah,

(1) Alhamdulillah, semoga sedikit perkongsian di dalam medan ini ada manfaatnya buat sahabat pembaca yang selalu menyokong, mendorong dan mendokong Langit Ilahi.

(2) Dengan gabungan team daripada pelbagai kepakaran, kebolehan dan juga think tank dalam team LI ini ( sekarang sudah mencecah 30 orang - secara sukarela) - pengunjung LI mencecah 33,000 setiap hari merupakan suatu bonus untuk kami berusaha untuk "berkongsi" dengan kalian.

(3) Saya ingin ucapkan syabas dan tahniah kepada sahabat-sahabat Team LI terutama akhi Hilal Asyraf sebagai master mind - yang bertungkus lumus untuk menggerakan usaha-usaha sebaran melalui alam maya ini. Semoga Allah SWT redha dan sentiasa memelihara niat, keikhlasan dan kebersihan hati kita dalam beramal kerana-Nya sahaja. Ya, kerana-Nya sahaja. Tiada yang lain.

(4) Harapannya, setiap yang kita laksanakan adalah medan ubudiyah kepada-Nya, medan untuk kita memenuhi gerak kerja secara jamaie' (berorganisasi) dan sentiasa saling bantu-membantu, lengkap-melengkapi dan sebagainya. InsyaAllah.


Mari Menjadi Hamba
BroHamzah
1 Disember 2011
Kota Bharu, Kelantan Darulnaim.

0 comments:

Post a Comment

Followers

  © Blogger template The Beach by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP