Kursus JDK Kembali ! - Mohon Segera, tempat terhad!

Sunday, November 20, 2011

Nantikan ia!

Kursus Jati Diri dan Kesukarelawanan Remaja (JDK) kembali!

Untuk tahun yang ke - tiga (3)

Tahun ini melibatkan Empat Zon di Semenanjung Malaysia & Satu di Sabah. Khusus untuk adik-adik pelajar SPM 2011.

Tahun ini menawarkan lebih banyak aktiviti-aktiviti yang menarik dan mendebarkan.

Pengalaman-pengamalan, perkongsian-perkongsian dan ilmu-ilmu yang akan ditimba sepanjang kursus ini.

22 Hari - tempoh masa yang akan memberikan pelbagai input buat anda! Justeru, usah lepaskan peluang ini. Mohon segera kerana tempat TERHAD - hanya 100 orang peserta sahaja untuk setiap zon.

Justeru, tunggu apa lagi.


Untuk maklumat lanjut, sila layari :


dan juga page FB JDK :




Komentar - seorang hamba :

(1) Kursus JDK - ia telah memberikan impaknya yang tersendiri kepada saya. Sungguh, terlalu banyak perkara yang saya pelajari, amati dan telusuri sepanjang 22 hari kursus ini berlangsung. Sedikit perkongsian saya mengenainya di sini.

(2) Tahun ini, saya tidak lagi terlibat secara "operasi" di peringkat kursus sebagai Kem Komandan. Walaupun, terlibat di peringkat induk untuk aspek pengurusan penyelarasan - sudah tentu : JDK tetap di hati dan nurani saya sebagai kursus yang sangat unik dan indah buat saya.

(3) Saya sangat mencadangkan, mengesyorkan dan mengalu-alukan sesiapa sahaja - adik-adik SPM 2011 untuk mengikuti kursus ini. Terlalu banyak manfaatnya yang dapat kalian timba, kutip dan lalui. InsyaAllah. Ikuti sedutan video JDK Zon Tengah di sini.

(4) Jika ada yang ingin berkongsi atau sudah berkongsi mengenai kursus ini di blog atau di mana-mana medium - mohon letakan link atau sumbernya agar dapat saya jadikan ia sebagai arkib khusus untuk Kursus JDK ini. Syukran!

Sekian,

BroHamzah
Pengkalan Chepa, Kota Bharu
Kelantan Darulnaim

0 comments:

Post a Comment

Followers

  © Blogger template The Beach by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP